В Запоріжжі провели засідання комісії з питань обслуговування автобусних маршрутів. На ньому заслухали перевізників, які обслуговують маршрути №96, №58, №75, №54, №89, №70, №14, №67 – щодо них надходили скарги від жителів міста протягом лютого.
Про це повідомили в Запорізькій міській раді.
Скарги на водіїв надходять до контакт-центр 15-80, до міського управління транспорту, через соцмережі. Найчастіше запоріжці скаржаться на відмову перевезення «пільговиків», порушення графіку перевезень, грубого ставлення водіїв, технічного стану маршруток, перевищення швидкості.
Після отримання скарг перевізники проводять виховну роботу з водіями або звільняють їх. Наприклад, перевізник ТОВ «Січ Альянс Груп», який обслуговує маршрут №96 у лютому звільнив двох водіїв, на яких поскаржились на «гарячу лінію» підприємства. З іншими водіями, щодо яких надійшли скарги, проведено додаткові інструктажі.
Перевізник ТОВ «ТК «Спринт», який обслуговує маршрут №67, планує звільнити водія, на якого поскаржились в соцмережах. За словами пасажирки, водій перевищував швидкість, необережно кермував. Члени комісії поспілкувались водієм та зафіксували порушення.
Багато скарг надходить на ПрАТ «ЗАТП 12329» обслуговує маршрути №№89, 14 та 70. Зокрема, в соцмережах набув розголосу випадок нечемного поводження водія маршрутки №70 з військовим. Водія відсторонено від роботи до з’ясування обставин. Він вже дав роз’яснення, наразі перевізник чекає відповідь заявниці. Члени комісії попередили перевізника, що якщо недоліки в роботі не будуть усунені, з ним можуть розірвати договори.
Окрім цього, в лютому надійшло чотири скарги на водіїв 75-го маршруту, який обслуговує ТОВ «Запорожградтранс-1». Перевізник зазначив, що усі скарги опрацьовані, а з водіями проведено виховні заходи.
Як раніше писав 061, у мерії Запоріжжя анонсували перевірки на 22 маршрутах транспорту.
Джерело: 061.ua